söndish

gooooodmorgon sverige!
nu är jag vaken och pigg. men ändå lite halvdöd sådär, haha. sitter iallafall och lyssnar på min absoluta favorit låt peace is free som jag skickade över från terese data till mobilen igår. snacka om att jag har knarkat och kommer knarka sönder den låten ett tag framöver nu. nu tänkte jag kort berätta lite om gårdagen;

vi hade det jätte kul. jag och terese fixade iordning allt innan folket kom. ingen kom vid den bestämda tiden förutom linda, haha så vi fick sitta och vänta ett tag. men vi hade ett ganska roligt långt snack på ballkongen ändå, visst tjejer? haha. sen kom iallafall allihopa, det var jag terese linda oliwia tove bea jessica frida hanna bella och fredrika. vi hade det jätte trevligt, snackade och sjöng singstar hela kvällen. lite senare tittade joel linus samuel och micke förbi också. när alla hade dragit hem sov jag kvar hos terese, jag hon oliwia eken och mange.

sen imorse vaknar jag av att mamma ringer klockan åtta
- elise vart är du, du lovade ju faktikst igår att komma hem prick klockan 9.
- men vafan mamma den är bara 8?
- nej lilla hjärtat, det är sommar tid nu
- fuck..

haha japp, så det var bara för mig att sätta på mig kläder och traska hem då. tur att man bor en halv minut ifrån :) när jag kom hem åt jag god ägg och bacon frukost sen efter det var det dags för min käre kusin att åka hem, så det blev mycket kramandes. ja, och nu sitter jag här och knarkar min favorit låt medans lillebror sitter och spelar fifa i min soffa. skitunge haha. idag ska jag nog bara ta det jävligt lugnt, känns som en bra idé. höhö.
peace n' löööve


   
det här är de ända bilerna jag lyckades ta igår.. vi är så fucking kassa på att ta bilder? fattar inte vad vårat problem är, haha snart får vi börja anlita en fotograf eller nått.