lite gott och blandat

tjaba tjena
nu är jag hemma. härligt. skoldagen var ganska chill idag, onsdagar brukar vara det. efter skolan försökte jag och munir komma in i sporthallen för att kolla skol dm, men vi fick inte komma in. ''bara 8or och 7or'' asså jag fattar inte, 9orna får inte göra ett skit i vår fucking skola. och juan hann jag prata med idag också, angående vad jag tycker om att vi som verkligen behöver hjälp i matte inte får någon, så det skulle han försöka bättra sa han. bra det! jag ska fan komma in på ett gymnasium.

efter skolan tvingade jag med mig munir hela vägen hem, han trodde att han skulle få kladdkaka så när jag sa att han inte skulle få någon blev han lite ledsen, hahaha! men vi hade det trevligt, me and my niggah <3 :)

nu ska jag kolla om det är nått bra på tv sen ska jag lyssna på musik, kääärlek! och juste, grattis seydo! <3


just me


jag och oliwia påväg till skolan


påväg till skolan..


min sötnos på matten


jag satt med musik och jobbade jätte bra med att rita i boken,
sen dök sara upp..


.. och hjälpte mig :)


det här är ett foto från en historia bok vi läser.
bilden är verklig och är tagen på judar som
blivit dödade och ligger i massgravar. hemskt


och resten av skoldagen såg ungefär ut såhär