utvecklingssamtal

samtalet gick faktikst bra. kanske för att vi pratade om hur saker kommer bli om jag börjar sköta mig, och inte om hur saker är just nu. men det är bra att se posetivt. ajt? (: så det var nog det första mötet på hela högstadiet som inte mamma och pappa var skitförbannade på mig så det var otroligt skönt.

saker vi kom fram till:
kolla med sara vad som måste göras i No:n för att få godkänt
vara fokuserad på musik lektionerna, och sjunga för leif
fixa geometri och procent prov i matte för att få godkänt
bygga ett hus med skala 1:10 för no betyget
göra evolutions arbetet för no betyget
sköta mig på engelskan för att hålla mitt g
sitta ensam längst bak i klassrummet på alla lektioner

japp.. jag har mycket krav på mig just nu. menmen, så man bäddar får man ligga :) det här ska nog gå bra.




jag älskar dig mamma, tack för att du alltid ställer upp