var hälsad, vår

hej allihopa!
skoldagen har varit sådär, otroligt lång lunchrast är ioförsig ett plus med torsdagarna. men resten är skit. efter skolan har jag kollat på Vänner och bara tagit det lugnt. sen kom mamma och pappa hem så har jag legat i min säng och pratat med dom ett bra tag. kändes jätte bra faktikst. är så himla mycket bråk nu förtiden så det kändes jätte bra att bara kunna ligga och prata lite. nu ska jag dammsuga mitt rum eftersom det är otroligt snuskigt sen ska jag äta sen vidare på fotbollsträning, wooho! är grymt taggad på fotboll just nu, var så jävla länge sen och så är ju vädret perfekt också.

nu måste jag byta om och så. efter träningen ska jag och pappa åka till willy's pch storhandla, vet inte om jag hinner skriva nått inlägg efter men jag ska iallafall försöka. puss på er så länge