våren, vart är du?

hej och hå.
nu är jag äntligen hemma, alltid lika skönt efter en lång skoldag. och idag har jag faktikst jobbat otroligt bra, hade med mig gympa kläder, vilket jag har en tindens till att glömma. jag och bea sjöng för leif, jag som har en sån otrolig skräck för att sjuga för folk. men faktikst lät det riktigt bra, jag och bea funkar bra ihop :) speciellt när låten heter I dont want to miss a thing med aerosmith, hihi. aa, sen var jag jätte duktig på svenskan också, sa inte ett ljud under hela filmen. sen på språkvalet gjorde jag en dikt till emma, som jag fick i uppgift att göra, hade bara fem minuter på mig men jag hann bli klar. japp, jag har varit duktig idag.

hade vädret varit bättre hade jag varit gladare. vet inte varför men jag känner mig lite nere. kanske nån gullig jävel som får mig på bättre humör snart, u never know :) nu ska jag kolla om det finns nått bra på tv, sen måste jag bygga nått jävla hus av lego. en extra uppgift jag har fått i no:n, om ni undra. dags att avsluta detta inlägg.

peace n' lööööve