aktivitetsdag med källtorpskolan

hej och hå.
min skoldag har varit otroligt rolig om jag ska vara ärlig. började med att jag kom en aning försent men sen hittade vi iallfall på en ramsa som fick såhär; ''this is a class you dont want  to fuck with! 9a har ingenstans att gå, när vi kommit fram till iv.. men vi e ju så jävla bra, ni kommer aldrig glömma oss. 9a vi e så bra, ni kan aldrig bli som oss. 9a hurra hurra, vi är och förblir dom värstaa.'' haha jessica som kom på den med lite hjälp av mig. vi e bäst, vi vet =) haha herregud börjar låta som dessie! nej men sen gjorde vi iallafall massa andra roliga saker, drog varandra på filtar, knöt upp knutar, sprang, körde memory. you name it! hade iallafall jätte trevligt.

på hem vägen stannade jag och oliwia och chillade vid stora gungan bakom legendvägen. lyssnade på musik, gungade och snackade skit. hade jätte mysigt. och nu är jag bara hemma, har precis ätit en mega god hamburgare eftersom klanten själv glömde ta med sig matsäck. nu har jag inget mer att skriva. peace n' löööve






P.S jag kommer sakna dig linda. ha det bäst i mallis! sola lite åt mig. love u