gårdagen & dagens planer

godmorgon lördag!
idag är jag jätte jätte glad. haha gårdagen blev ju lite halv rolig. först var vi massa folk hemma hos terese, drack och umgicks litegranna. sen gick vi ut, rökte vattenpipa och några fick i sig lite för mycket av det goda och en av dessa personer var då.... JOEL! haha ovanligt? men iallafall så var vi ute ett tag och chillade sen gick jag och terese hem till tessi, gjorde oss redo för sängen (förstå mig inte fel nu) och efter ett tag droppade micke&joel hem till terese också. aspackade!!! hahahahah spelade in en video på joel och den är bara för jävla underbar =D bara att fråga i skolan om jag kan visa den så visar jag ;););) hahah nej men iallafall, fick knappt nån sömn eftersom man hade två fyllesvin brevid sig på golvet men tillslut somnade jag iallafall.

planerna för idag är iallafall girlsnight! mega mys :) sen ska terese sova här efteråt. så vi kommer nog ha det trevligt. pusspuss!


bilder från terese land
    

bilder från igår