lördag

GODMORGON SÖTASTE SÖTNOSAR!
sitter inne på fejjan, tänkte lägga in lite bilder. japp.. det är väl i stort sätt det jag gör. blev väckt av mamma och pappa idag, tack så jävla mycket. känner att jag skulle behöva några extra timmars sömn, och tyvärr är inte jag en sån människa som kan somna om direkt. okej om jag vaknar mitt i natten och är helt zombiedöd. men när jag väl har vaknat på morgonen kan jag inte somna om. så tack mamma och pappa =)

dagens planer... hmmm.. just ja! aik match klockan 4 =D håll tummarna för gnaget nu! på kvällen vet jag faktikst inte vad som händer, ska väl umgås med folk som vanligt. jaja, nått kul blir det iallafall. peace n' löööve



hahahha inte för att bilden har ett skit med inlägget att göra. men självklart
var jag ju bara tvungen att lägga ut denna underbara bild på gurra ifrån spexfotot.
isn't he cute?

1 Johanna:

skriven

Ska du in på råsunda idag ? :)

3 Anonym:

skriven

svar till michelle; jag tog den från facebook och vad spelar det för roll om du har tagit den?

svar till johanna; japp, eller jag har varit ;D 2-0 woooho!

5 Anonym:

skriven

jag behöver inte länka eftersom folk kan läsa dina kommentarer och förstår att bilden är tagen av dig. jag tänker inte ta bort den och tänker inte länka heller. så anmäl mig du =)

2 Michelle

skriven

Jag har tagit bilden och skulle uppskatta om du kunde skriva det. Tack

4 Michelle

skriven

Det är olagligt att ta andras bilder om man inte har tillstånd? Därför ber jag dig länka eller ta bort.

6 Anonym

skriven

hahah fifan vad omoget.. Värkar vara galet stolt över att ha tagit bilden iallafall ;o?