onsdag

hejsan ''alla'' söta läsare :)
min skoldag var riktigt chill idag. började kvart i elva sen hade vi bara svenska, lunch och hemkunskap. niiiiiiice! på hemkunskapen skulle man välja en egen maträtt man skulle laga. jag valde thailändsköttfärsås. varför vet jag inte. iallafall när alla hade lagat klart sina rätter så kom juan in, våran rektor, och skulle smaka på allt. och vilken var hans favorit? hahah thats right. min (; jessicas också ioförsig men han sa min först (a) haha sen kom en tjej från 9b fram till mig ''elise jag tyckte lätt att din var godast'' tacktack =D sen efter skolan fick jag stjusa hem markus på hans moppe, skills jag har!!

och nu sitter jag bara här, skulle egentligen åka till jakan efter skolan och köpa hårfärg och puder men varken terese eller oliwia kunde följa med så antingen blir det senare eller imorn. nu ska jag snackis lite med marcuz i telefoniz. ha det bra! Pusssss