onsdag

tjaba tjena mittbena.
förlåt för dålig uppdatering, har inte haft tid och så har det varit knas med internet. men nu sitter jag iallafall här och skriver igen =)

skoldagen idag bestod av två lektioner och en gaaaalen hemspråk lärare. hahaha! efter skolan var det innebandy träning sen var det direkt hem och äta. har precis rensat mina garderober också, grymt bra jobbat ely. såg ut som en soptipp fylld av kläder.

hmmm.. finns det nått mer kul att berätta om. japp, på måndag ska vi åka med innebandy laget och köra laser dome! så jävla nice, jag var ju där senast i söndags med fotbollslaget liksom. så det ser jag fram emot som fan. sen så har jag skaffat facebook också, haha! elise rosén heter jag där, tror jag ;s fattar inte riktigt allt men det kommer väl. lägg till mig som vän iallafall! nu ska jag bara njuta av att bara vara hemma och såklart att internet är tillbaka (a) datanörd, iknow.