rolig dag i stan&tråkig hemma dag med plugg

hej alla glada =D
har mycket roligt att berätta om min dag. först vaknade jag, gick runt i lägenheten och såsa. efter ett tag gick jag mot tåget, terese oliwia och eric hoppa på i sundbyberg sen åkte vi tillsammans in till stan. oliwia skulle kolla balklänning och lite sånt. oliwia och eric åker hem lite tidigare och vem tror ni inte jag och terese ser då. jo KISSIE! hahaha fyfan säger jag bara. fetaste fjortisen på 18 bast (?) iallafall, sen mötte vi upp julia och lite senare kom linus och joel dit. stegen ledde oss mot donken där linus och joel satt och tjockade sig medans tre 12 åriga wannabe fjortisar satt vid bordet brevid. dom blåste ballonger och gjorde pruttljud, skratta och höll på. sen tappade en av tjejerna sin ballong så den pruttade iväg och landade på bordet precis framför mig. då blev jag skiiitsur haha och dom bara satt och asgarva, det hela slutade med att julia tog en ballong och smällde den i en av tjejernas huvud och linus slängde halva sin hamburgare på en av tjejernas rygg. hahahahahah har aldrig haft så roligt på donken i hela mitt liv!

just nu sitter jag iallafall och pluggar matte. har omprov i algebra imorn så jag har suttit här i snart tre timmar ;o gick ut ett tag med micke och markus emellan, men tillochmed då hade jag med mig matteboken! fick lite hjälp av grabbsen så det känns skönt nu, förstår nästan allt =) så vi håller tummarna på att jag blir godkänd! nej nu måste jag fortsätta plugga. JÄVLAR VILKET LÅNGT INLÄGG. beröm till den som orkade läsa hela! (;


out of reach. so far, i never had your heart.
out of reach. couldn't see, we were never ment to be
1 olää:

skriven

TACK :D