söndag

usch nu var det såhär länge sen jag skrev igen. har aldrig tid eller lust längre känns det som. plus att pappa har satt lösenord på min data och det gör att jag inte alls kan uppdatera lika ofta. men jag ska iallafall försöka med 2 inlägg om dagen sen blir det fler när pappa tar bort lösenordet också, när han nu gör det.

iallafall så var gårdagen mysig. bortsätt från alla tråkigheter. oliwia jag finns här för dig <3 du förtjänar så grymt mycket bättre!

vi var iallafall massa folk vid översjön hela kvällen. grillade, lyssnade på musik och hade det trevligt. och igår på dagen var jag i stan med mamma och köpte min balklänning =D wiiiho, den fanns kvar. och nu är det inte lång tid kvar tills vi slutar. grymt skönt med sommarlov men ändå grymt sorgligt att säga hejdå till 9a, den bästa klassen i hela världen..

jaja, nu ska jag fortsätta kolla lite på filmen jag har börjat på. försöker uppdatera senare sötisar. puuussspuuuusss