söndag som är som lördag

godmorgon alla pigga och glada! =D
känns otroligt bra att vi är lediga imorn för då är ju liksom söndag som en lördag och söndagar som brukar vara pain är idag istället mega bra. woooho!

har precis varit nere i tvättstugan och ska snart ner igen. efter det ska jag fräscha till mig lite och ringa terese. igår var en trevlig kväll med chill hemma hos terese, senare gick vi ut och det blev lite bråk mellan några (inga namn =D) ´HAHAHAHHAHAHA aa men det löste sig väl iallafall tillslut.. efter det gick jag och terese hem till mig, pratade lite med mamma och pappa, åt mackor, godis och la oss och kolla på tv.

och idag har jag ju bara hunnit gått i tvättstugan, har inte gjort så mycket mer. vill uuuuuuut!! vill göra nått kul!! vill busa!! det är fan sista dagen på lång helgen och jag e rastlös för tillfället, rädda mig! ring mig och kom med nått bra förslag på vad vi kan hitta på ikväll!