tisdag

heeeeeello everybody!
en trött ely framför datan just nu, men blogginlägg pallar jag iallafall med. allt för er =)
jag kan ju då börja att berätta om min skoldag, senare övergår jag till min roliga dag efter skolan.

skoldagen:
började med att jag försov mig, ganska otroligt mycket. men sen började allt rulla på. hade bla nationella i kemi, labb. och det gick faktiskt jätte bra ;o konsigt nog.. efter det gjorde jag mitt matte omprov och fick GODKÄNT! otroligt glad för det. nu är det bara två kvar sen är jag godkänd i matte så jag får kämpa på nu sista tiden för snart slutar vi.

min roliga dag efter skolan:
fick stjus hem på markus fräsiga moppe. gick hem och satte på tvn, somnade. efter ett tag tittade söta mormor förbi, sen åt vi middag. sen gick jag ut och träffade terese oliwia marie och camilla. var först hemma hos terese sen gick vi till grillen och chilla lite. japp, sen gick jag hem.


DET VAR DÅ MIN OTROLIGT ROLIGA DAG! lite beröm borde jag ju faktiskt få för min skoldag. ni måste ju hålla med om att jag var en aning duktig? =]