tisdag

förlåt för dålig uppdatering. har inte kunnat gå in på datan eftersom min käre fader har satt lösenord på den. jag är tydligen databeroende (?) haha men iallafall. förtillfället sitter jag i datasalen, terese pluggar och jag skriver blogg. bra veriation. gullfjärten sov hos mig igår, vi låg och pratade tills vi somnade. och imorse gjorde vi nationella i kemi. ig för mig -.-

och igår efter skolan hade jag hur roligt som helst. vi åkte som sagt med innebandy laget och körde laser dome. och vem hade bäst poäng i sitt lag? och kom 5a av 17? haha jajamänsan, det var jag (a) och idag efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska hitta på. men imorn ska iallafall jag terese oliwia och tove på beyoncé konsert =D=D men nu har jag inget mer att skriva så pusspuss


jag ber om ursäkt för stöld men jag var bara tvungen att lägga in den jag med.
tagen från www.tiikkaja.devote.se
1 marie:

skriven

hihi, gullunge! :)