update la sunday night

hej allihopa!
kom precis hem och det känns riktigt skönt eftersom det började bli lite kyligt ute. jag var iallafall med terese oliwia linus joel micke och markus vid ulvsättra och spelade King. det som man alltid körde på mellanstadiet med fyrarutor och blablabla =) jätte roligt iallafall.

och imorn är det skola, känns itne alls lika bra. finns så mycket att göra nu sista tiden. jag har 3matte prov kvar att göra på liksom tre veckor innan skolan slutar för att få godkänt och chans att komma in på nått gymnasie. så det känns lite stessigt. menmen, det är bara att bita ihop. det är ju ändå jag som själv har satt mig i skiten.

nu ska jag nog bara sätta på mig nån stor mysig tshirt, lägga mig ner i sängen och kolla lite på tv. men först ska jag äta en macka, heeeello middag =D haha puuusss och godnatt nu sötnosar


kolla vilken gullig grej jag har gjort!
jag älskar er tjejor