lördag. stek i solen och 4mil i solen

föööööööööörlåååååååååååååt!
har varit mycket i skolan, mycket plugg och shit. har inte haft tid att blogga. men nu är jag på tangenterna igen =)
juste jag klarade mitt algebra prov i torsdags =D=D=D nu har jag bara ett prov kvar sen är jag godkänd i matte, känns helt underbart. min gårdag spenderade jag med terese hanna rasmus terese micke markus salam linus och joel. vi hade det jätte trevligt. :)

sov hos terese och när vi vaknade åt vi god frukost och begav oss sedan ut i den stekheta sommarvärmen. helt sjukt va varmt det var och imorn ska det ju bli hela 30grader ;o herregud. aa men iallafall, så vi låg där och stekte i solen. sen tittade syster min förbi ett tag, joina oss i solen. sen kom hanna och rasmus också. så vi låg där och sola, lyssna på musik och åt glass med jordgubbar. hello sommar ! :)

efter det åkte jag och the family iväg till stan. pappsen min sprang nämligen marathon idag. kämpe som han e, förstår inte hur man pallar springa 4mil, speciellt inte i värmen som var idag. aja, pappsen klarade det iallafall.och vi lyckades faktikst se han av alla människor, stod där på sidan och skrek och hejade. först såg vi han i stan, sen tog vi tunnelbanan till stadion och lite senare såg vi honom komma springande där med. skrek och hejade, sen sprang vi tillochmed me en bit, så man kan ju faktikst säga att jag deltog i stockholm marathon 2009 (; sen iallafall så väntade vi på honom vid mål. bra kämpat farsgubben!

ja, sen köpte vi glass och cola och satte oss på tåget hem. nu sitter jag här och lyssnar på musik och tar det allmänt lugnt. känner att jag behöver det, länge sen jag fick en lugnt stund för mig själv. get to you guys later! peace n' löööve


här har vi han, familjens tappra kämpe som sprang 4mil!

..medans familjens tjejer låg och stekte i solen..

.. och så har vi ju då familjens plutt som bara är allmänt söt hela tiden :)

.. okej.. kanske inte hela tiden
1 Tove:

skriven

GUmman! jag var oockså där! att vi inte sågs? :O:O Puss!

2 Anonym

skriven

ja det var lite konstigt faktikst ;o vi åkte ju runt överallt ju! juste, jag hejade på din käre fader innan han sprang i mål :D <3