godmorgon lördag

godmorgon alla söta läsare!
förlåt för att jag inte har skrivit på typ 2 dagar men jag har haft otroligt fullt upp. som ni alla vet har det ju varit valborg. jag och oliwia åkte först till tove, fixade oss och taggade till med musik osv lite senare kom marie camilla och lois. vi hade hur kul som helst, snackade om allt, skrattade, tog massa bilder m.m lite senare tog vi tåget till kallhäll, möttes av en mega glad gurra haha sen träffade vi massa roligt folk på stationen, lite senare drog marie och camilla hem och jag tove och fredrika tog bussen till donken. där träffade vi också massa folk sen blev det lite kaos om man säger så. men tillslut kom jag och tove hem och aldrig har det varit så skönt att lägga sig och sova.

dagen efter, alltså iggår. vaknade vi, draack massa massa massa vatten och åt frukost. sen tog vi det lugnt bara, efter ett tag kom terese förbi sen åt vi bullar och drog tillbaks till kallhäll. vi gick hem till terese och fixade oss sen tittade marie och oliwia förbi också. lite senare drog vi till kungsängen igen, hem till mange. där hade vi skit trevligt men lite senare var vi tvungna att dra tillbaka till kallhäll igen, haha. vi skulle träffa linus joel micke hanna och rasmus. linus fyllde ju år igår så vi var ju tvugna att gratta skiten :D grattis ännu en gång baby! iallafall så hängde vi på bolinder hela resten av kvällen. tills lite annat folk kom och jag blev sur och det blev tjafs osv. men det förstörde inte min kväll, jag hade trevligt ändå =) när jag kom hem la jag mig och sov igen, vaknade bara två timmar senare och behövde dricka typ en liter vatten. ahaha det blir så ibland..

och idag har jag itne hunnit gjort någonting alls, bara kollat på Life of Ryan. han e bara sååååå jävla het! menmen, kvällens planer är grillning med massa trevligt folk på ängsjö. får se om det blir ändrat men det hoppas jag inte. nu måste jag fixa mig. peace n' löööve\ely



massa fler bilder från valborg kommer senare, håll ut!
1 fanny:

skriven

Fin blogg =)