efter samtal

hej alla sötnosar!
nykommen från skolan, eller ja slutade typ tjugo över elva men hade utvecklingssamtal så jag väntade i skolan, i 3 timmar? men det var det värt, för aldrig har jag varit på ett samtal och inte fått nån skit alls typ. helt stört, ingen ig varning heller eller nått alls :o men vi kom fram till att jag måste bli lite bättre när det gäller att passa tider, men annars var allt bra. haha jag e tydligen en sån här som lättar upp stämningen i klassen, en charmig underbar tjej som varje klass behöver! haha, (a)

och idag ska jag iväg och sälja bär, och med mig tar jag terese hanna och linus. det kommer nog bli en aning roligt skulle jag kunna tro, och sen äre torsdag imorn och sen äre freeeeedag & heeeeeelg! PUSS


inte för att det har ett skit med inlägget att göra,
men jag är kär i charlie hunnam!