MÅNDAG, DENNA JÄVLIGA DAG

hej alla sötnosar!
förlåt för dålig update.. men har haft fullt upp med allt möjligt så jag har helt enkelt inte haft tid. kan iaf dra lite kortfattat om min helg.

fredags- drog till väsby för att gå på ''värsta festen'' men den verkade inte vara så rolig som vi trodde så jag hanna, terese och oliwia drog efter fem minuter. sen fortsatte vi hem mot kallhäll igen där vi träffade linus joel och hela gänget, sen kom linda eric stella och linda också som hade varit på en annan fest som inte heller verkade särskilt lyckad(?) fick i mig lite för mycket av det goda sen blev allt knasigt sen drog jag hem.

lördags- var hur glad som helst för mamma&pappa sov när jag kom hem vilket ledde till att jag inte blev busted. men mitt rum stank tydligen whiskey&sprit så jag blev busted på morgonen istället.. jippi! men fick inget utegångsförbud iaf vilket var skönt eftersom mitt precis tagit slut. var med hanna hela dagen, linus och joel ett tag också, låg och vilade i hannas sköna säng och bara tog det lugnt. kvällen slutade med chillkrök hemma hos hannapanna. sen fortsatte vägarna mot donken, haha fyllekäk! kom iaf hem 25 minuter sent så nu måste jag vara hemma 11 varje helg och återigen är mitt liv en katastrof..

söndags- låg i sängen tills typ halv fyra, orkade inte göra ett piss. drog ut och mötte mina underbaraste ett tag efter maten sen gick jag och hanna hem till linus och kollade film ett tag.

japp det var min helg. men nu ska jag och terese dra till matsalen för vi har lunch. PUSS!