genom eld och vatten

inga ord kan beskriva min kärlek till er.
jag vet knappt vart jag ska börja. vår vänskap är så otroligt stark, att vi en gång tappat bort varandra men sedan funnit tillbaks igen är ett tecken på att vår vänskap verkligen betyder något. att vi inte klarar oss utan varandra. ni är de ända personerna jag verkligen kan säga allt till. ni lyssnar och förstår, ni finns där för en i alla lägen, oavsätt vad. det finns inga personer på hela jorden som får mig att känna mig som ni gör. med er är jag lycklig, med er mår jag så jävla bra. hur många minnen har inte vi? allt roligt vi har gjort i våra dar, alla skratt, all lycka. genom blod, skratt och tårar. vi finns och kommer alltid finnas där för varandra, så är det bara. ingen och inget kommer någonsin kunna förstöra mellan oss, för vår vänskap är alldeles för stark. det jag vill komma fram till är att ni är mina absolut bästavänner och jag kommer älska er tills mitt hjärta slutar att slå och lite till!

vår trio kommer hålla förevigt.