im happy when im with you

hej alla sötnosar!
bloggtorkan är grov nu på sista tiden.. känns faktikst lite som jag har tappat suget på att blogga över huvud taget :/ lite kan allt ju bero på att min äckel data har gått sönder och jag i stort sätt aldrig får låna min systers, men ändå känner jag inget vidare behov av att blogga längre.. lite synd faktikst, har delat med mig av mycket här i bloggen, både bra och dåligt.

iallafall, idag efter skolan åkte jag och hälsade på min bästavän på sjukhuset. hon mådde bra. hur underbart som helst att se henne, bara en dag utan dig känns som en evighet! helt sjukt, så vi gick runt lite och snackade osv. blev så glad för ditt sms ''jag tänkte på mamma pappa dig och oliwia'' så jävla söt! och imorn ses vi igen! älskar dig tjejen.

nu ska jag fortsätta nörda runt på facebook och msn. PUSS!


no matter what
1 Anonym:

skriven

you are my sunshine,my only sunshine u make me happy when sky is gray hah, så sant så! jag älskar dig syster blev glad att se dig här, lots of love<3