lördag morgon

hej alla sötnosar!
nu har jag precis vaknat till lite, sitter och lyssnar på musik och kollar runt lite på fejjan, cOOooOOoling!!! och idag är planerna på topp! klockan halv 3 äre feta barnkalaset för líllebror i fasterbol skolan, maskeradfest, hahaha, fortfarande ingen aning om vad jag ska vara (?) för självklart måste ju jag klä ut mig också... och ikväll blire tjejmiddag för oliwia och julia :D

GRATTIS OLIWIA VÄRLDENS UNDERBARASTE SOM FYLLER 16 ÅR IDAG! ÄLSKAR DIG BÄSTAVÄN. VI SKA GÖRA DIN DAG TILL DEN BÄSTA!!! <3<3<3 

and for your birthday i picked out our song


så jävla fin gumman! jag lämnar dig aldrig
1 oliwia <3 elise:

skriven

taaaaaaaaaaaaack du är bäst gumman, den blir bäst bara du är med! Jag lämnar dig aldrig, jag älskar dig från botten av mitt hjärta och det vet du <3