<3

vi 3 hade det verkligen roligt tillsammans. en stor del av källtorp tiderna består av oss, många gånger jag tänker tillbaka på minnen tänker jag på oss. alla låtar vi alltid gick och dansade och sjöng till, våran jullåt vi gjorde, alla gånger vi drev med emma, alla matkrig, alla gånger lärare blev galna på oss, när burran och jag hade värsta fighten och målade och spottade på varandra hahaha och gick armkrok med varandra och sjöng och tog bilder bara några sekunder efter.. när klassen kollade på Pojken i den randiga pyamasen och vi lovade jessica att den slutade lyckligt. slutade med att hon gick och störtböla i typ en timme. haha sååå söt! det finns så sjukt många minnen mer er tjejer och jag saknar verkligen er.
jag saknar oss..

1 från jessica&burran:

skriven

gud vad gullig du är elise ! vi känner precis likadant, det går inte att beskriva, kommer aldrig glömma oss, bästa <3

ELY PERSIKAN BURRAN