lördags morgon

godmorgon alla sötnosar!
gårdagen var hur rolig som helst, började med att jag terese och tove åkte in till söder och träffa rasmus och emil. satt och snacka, och ja va ska ja säga. grabbarna är sjuka haha så även om man sitter på en bänk har man roligt ;p sen iallafall fortsatte vi mot barkarby på fest hos eeeemmiissen :) hur kul som helst, massa underbart folk, och mycket dans, skratt och biiilder!! kom dock hem en aning försent så pappasen var lite sur men det är smällar man får ta!

och idag vaknade jag av att det doftade ägg och bacon, gick och åt frukost, bäddade sängen, drack vatten och satte mig här :p vettefan vad som händer idag. eller juste ska till min faster klockan fem för hon har nämligen fyllt år. men ikväll har jag ingenaning om vad som händer, SPÄNNANDE! :D

aja nu ska jag dra, bilder från igår kommer senare! juste, jag e brunett nu, bilder på det kommer också senare (: