MÅNDAG

hej alla sötnosar!
förlåt för keff uppdatering här i bloggen men jag har haft lite annat för mig. just nu sitter jag iallafall här med min mysiga morgonrock, lyssnar på musik och bara njuter av att vara ledig en måndag. så skönt med studiedag! snart ska jag nog röra mig mot köket och börja laga någon slags lunch till mig och baba, som nämligen också e hemma idag, pga huvudont. stackarn! men iallafall min helg har varit otroligt rolig.

i fredags var jag ju som sagt hos falken med massa folk, hade hur kul som helst.

i lördags var alla favoriter hemma hos hanna, hade hur kul som helst, lyssna på musik, spela kort, tog bilder, dansa, sjöng, osv osv. (bilder kommer senare idag)

i söndags (igår) var vi några stycken i barkarby och bara tog det lugnt, gick hem till emmmmaaa ett tag där det blev lite mer drag men sen var vi tvungna att dra för grannen klagade och dryga sig så vi var ute och fortsatte lyssna på musik osv.

japp gott folk, det var då min dag och min helg. PUSS!