söndags update

hej alla sötnosar!
förlåt för dålig uppdatering... igår hade jag iaf en skit mysig kväll hemma hos terese. satt ute på ballen med tända ljus och musik. rökte vattenpipa och drack smultron vin. visst låter det mysigt`? :) det var det, i promise. måste göras om flera gånger.

idag iallafall så fyller micke beeebis år. stort grattis till dig gubben! kvällen tillbringade vi (alla favoriter) vid ulv, körde king, spelade kort och snacka om att dra iväg utomlands allihopa. men det kmr jag ju verkligen få för min pappa. iiiiinte innan jag fyllt 18, blablabla. men nått kul ska vi iaf göra allihopa, hyra nån stuga nånstans över en helg, dra på kryssning eller nått iaf!

haha när jag kom hem märkte jag att jag hade tappat mammas busskort, panik! mamma fick damp och bad mig gå ut och leta, och såklart låg det på parkeringen där jag terese och eken satt och snacka typ 5min innan vi drog hem. snacka om tur jag har! men nu skriver jag för mycket känner jag så jag avslutar inlägget med lite bilder från förra helgen! PUSS