VEM ÄR DEN OKÄNDE BÖCKLINGEN?!

hello everybody,visst äre kul att för nångångs skull så får ni upp ögonen för något här ibloggen?! eftersom annars brukar de bara stå massa trams, såhär ligger de till ely har hyrt in mig.. om ni nu ville veta sanningen :) eftersom jag är så förbannat rolig! är allt bra med er? för med mig äre toppen ska berätta lite om mitt liv har glassat med glassar och ätit färdigkokta nudlar med choklad pudding. imorgon så äre dans och vi ska klä ut oss till lilo och stitch. faktiskt så har jag cyklat runt hela sverige och stannade i skåne och köpte en korv. för några år sedan var jag i tylesand och drack en flaska rom, på julafton skjuter jag renar och äter senor, på nätterna lyssnar jag på goodbye my lover med james blunt och gråter en skvätt, brukar oftast hålla mitt humör uppe om ingen tackar nej till sex, för de är min passion. jag har 3 katter och en ponny min morfar är rik. jag är trött på hur folk alltid kallar mig för dumma saker som ödla,svampen och säger att jag stinker för jag har en deo. jag brukar alltid håna bönder, mitt hjärta tillhör prinssesan victoria.. mina föräldrar bajsar snett på mig och har ingen alls aning om att jag brukar dricka mig full varje helg och klättra ut genom fönstret för att klappa hästar.. vetu vem jag är? GISSAR DU RÄTT FÅR DU EN SMISK PÅ HÖGRA SKINKAN GRRRRRRR

1 sofia:

skriven

hahahaha, där fick jag mig ett gott skratt de va tamejfan den sjukaste text jag lest

3 marie:

skriven

haha de är fan inte camel väl? ;p

5 Makkan:

skriven

de är ju fredrika :)

2 yasmine

skriven

kan det vara CAMILLA TALVITIE??? Hehe :P

4 Anonym

skriven

hahahahhahaa