damp

måste bara berätta en sak. igår GRÄT jag när jag kollade på SOUTH PARK. hallå? south park?!! men det var seriöst hur sorgligt som helst. handlade om en liten kille som heter nelson som hade cancer. och hans enda önskan var att hans hockeylag skulle vinna den sista matchen, det var hans enda önskan. sen slutade programmet med att dom förlorade. FAN va LACK jag blir! om det inte är en fortsättning idag och allt slutar lyckligt vet jag fan inte vad jag gör asså.. på riktigt.. kommer ligga fastklistrad framför tvn prick klockan 23.20 ikväll!


ajiiie hittade en bild på lilla nelson.. ni måste ha kollat för att fatta. åh han e så söt. fan asså. slutar inte det här avsnittet lyckligt eller om det inte kommer nån fortsättning på förra avsnittet överhuvudtaget tar jag nog bokstavligt talat livet av mig!