min helg + dag

hejsan alla sötnosar!
tänkte dra lite kort och helgen nu sen berätta lite om min dag.

fredag: var i stäket och kröka, lyssna musik, snacka, körde ölspelet och fuck the dealer haha. blev kanske lite mycket, pappa kom och hämtade mig sen men jag hade en trevlig kväll iallafall! :)

lördag: middag och födelsedags firande hemma hos lois med barbietema. otroligt svårt tema måste jag säga :o hade iallafall lite extra mycket rosa smink på mig, kanske lite extra mycket smink överhuvudtaget hah, sen fick jag låna hannas super söta klänning. inte särskilt barbie men som sagt så var det ett svårt tema. var där ett tag, åt middag snackade, körde jag har aldrig. sen drog jag marie camilla och terese vidare och hade det nice reste av kvällen :)

idag har vi grillat korv haha, det var ganska kul eftersom det tog hundra år att få igång grill fanskapet och det inte fanns vanliga bröd utan bara super stora torra. hanna tog bodysplash för att få igång grillen men de var inte så lyckat, men tillslut funka det och hanna verkade gilla korvarna iaf. nu sitter jag bara här hemma och lyssnar på musik, ska snart ner i tvättstugan sen vet jag inte vad som händer resten av kvällen faktikst, är ju ledig imorn så nått kul lär man ju hitta på! :D

aja nu måste jag draaa. PUSS!
1 aqve:

skriven

thihi okey va mysigt =)



50 % att vi kommer i samma klass om syon säger att jag får börja i jakan :) haha.

3 aqve:

skriven

nej, kommer bo fett nära också så aa, får hoppas att de låter mig börja där =)

5 aqve:

skriven

GOODIE! ler

2 aqve

skriven

men jag kanske inte ens får börja där, men hellre de än att börja i stan :P orkar inte åka :D haha

4 aqve

skriven

haha a tack gör så :)

men håll spec mycket på torsdag för då gäller de !