min helg i dalarna m.m

hej alla sötnosar!
hade det jätte skönt i dalarna,tog det lugnt, körde de hederliga chicago matcherna, blev asrädd och typ dog, åkte snöskoter så snabbt att nya tightsen slets sönder, letade påskägg, åkte till falun, försökte komma in på krogen, kollade massa bra filmer, körde fiamedknuff hela familjen(fan roligaste jag vart med om), åt god påskmiddag hos mariana och morbror, träffade kusinerna.
japp, så såg väl ungefär helgen ut. alltid skönt att komma iväg faktikst :)

igår när vi kom hem gick jag typ direkt till terese för att träffa henne och oliwia, sen var micke markus och krullan där också, sen kom söta hannapanna. vi körde frågeleken och typ dog, haha fan va kul det va! och idag har jag varit med terese marie och camilla, sen var jag med fredrik ett tag också. nu ska jag snacka med mammisen sen börja fiiiixa mig. PUSS!


morbror steve och mamma, världens härligaste bild!