mina senaste dagar

hej alla sötnosar!
fan va glad jag e att ni fortfarande stannar kvar och läser trots att jag suger på att uppdatera. men sen i torsdags har jag bott hos bästavännen terese pga massa bråk och tjafs med mamma och pappa. och har inte direkt haft tid att sitta vid datorn hos henne heller, vi har haft fullt upp om man säger så. vad har vi gjort? i stort sätt umgåtts med folk och krökat varje dag(?) nästan.. men fan, de e så det ska va. right?

känns iallafall rätt så skönt att komma hem igen, har saknat emelie och edvin mest. men trots allt har jag saknat mina päron också.. rätt så mycket.

sista dagen på lovet och fan va de inte känns bra. jag lever för helger och älskar lov! ogillar praktiken och hatar skolan. så lite kämpigt äre att börja nu igen.. men fan, nu börjar ju värmen komma och vårkänslorna pluppar fram! de är iallafall en sak man ska va glad för :) good fucking bye äckel snö!!!

träffade kära kusin hjalle idag också, jag och terese åkte till stan och mötte han, råkade ju glömma kvar min vårjacka med busskort och hemmanycklar i dalarna, och som tur var tar han lumpen i kungsängen så vi möttes upp och så fick jag tillbaka den sen snacka vi lite oså. och juste, aik är i elitserien, vinst över växjö med 2-0, awesume!

nej nu känner jag att jag skriver lite väl mycket, så jag avslutar detta inlägg nu, PUSS!


tack för att ni finns