my weekend

hej alla sötnosar!
sorry för noll update denna helg.. i fredags drog jag iallafall med brudarna på fest i danderyd. det va nice! hade det trevligt, massa folk och bra musik. inget att klaga på. i lördags vaknade jag upp i älsklingens famn. ewa (chrippas mamma) fyllde år så vi drog till jakan och kollade på present, chrippa hittade ett jätte fint linne. sen blev det pizza till middag och daimtårta till efterrätt. inget att klaga på direkt (; sen blev det film resten av kvällen. såg Step Brothers, VERKLIGEN EN REKOMENDATION! grymt rolig! The last song kollade vi på också, bra men sorglig. grät hur mycket som helst. minsta lilla sorgliga så börjar jag böla, ärvt från mamma.. drygt som fan!

sen idag har vi bara tagit det lugnt, gick till hemköp och handlade, älsklingen köpte hem två svarta hårfärger till mig (generös som han är -.-') så nu är jag svartskalle igen! måste erkänna att jag trivs mycket bättre i svart än blondt, det känns mer som mig.

men nu måste jag iallafall börja tänka på refrängen och gå och lägga mig. vanlig skoldag imorn. börjar halv nio och slutar tjugo i fyra. jippi! PUSS