läsa en bok?

hej alla sötnosar!
jag blir faktikst förvånad att folk fortfarande läser, även fast de är VÄLDIGT få. lite kul dock, att någon vill läsa om mitt otroligt intressant liv :)

jag är i stort behov av att bara skriva av mig, plus att det har hänt litegranna, så var beredda på ett långt inlägg!

kan ju börja med att skriva att vi har skaffat oss en liten kattunge, jätte söt! hon är vit med en svart fläck vid vänstra örat, en på ryggen sen helsvart svans. hon springer runt i mitt rum nu, så nyfiken på allt. men det roligaste var nog när hon skulle hoppa upp på min pilatus boll och hon bara studsade iväg. HAHA det gör hon nog inte om! angående namn så har vi kommit fram till många förslag, pappa har kommit med förslag som snus, nightwish och iris och mamma har kommit med förslag som chilla, dissa och rut. ja.. det ena värre än det andra. men iallafall så hette hon först Rut, inget jag gillade. de andra förstod några timmar senare att de passade bättre på en tant. sen döpte vi henne till Diva, som jag har vant mig vid nu. hon fick väl heta det i två dagar innan crazy family fick för sig att byta igen. så nu heter hon Alice. det är gulligt tycker jag, måste bara vänja mig! men nu ska jag inte skriva en bok om bara det. här kommer iallafall en liten bild;



sen tänkte jag berätta lite om helgen också. i fredags var det fest hos älsklingen, haha, andra helgen i rad. men vi gillare! underbara människor, musik, alkohol. vad mer behöver man? höhö.. ne men det var jätte trevligt faktikst. lördagen däremot, jag tror inte jag klev upp ur chrippas säng NÅNGÅNG på HELA dagen förutom när jag skulle kissa. så det var en seg dag om man säger så. på söndagen träffade jag nyberg, tom, nico och william. vi snackade och så, meningen att de skulle bli krök men så blev det inte, istället gick vi till stäket och gick drive in på donken. jag tog en happy meal. och shrek åsnan är med mig än idag!



imorse skulle älsklingen till jobbet. låg och myste lite innan, sen kommer han hit direkt igen när han slutar :) saknar han redan! och planerna för ikväll ser ut så att jag ska ut och träffa nyberg och company igen, sen blire krök och övernattning i solna. jag är taggad! bäst för dom att dom också är det ;]

nej men nu har jag faktikst slut på saker att skriva, kanske bäst så.
dags för morgonciggen! PUSS!