dagen

hej alla sötnosar!
idag har jag varit igång i stort sätt hela dagen. har åkt iväg med mamma och brorsan för att kolla på lillfjärtens simtävling. måste erkänna att jag blir ganska sugen på att hoppa i och simma själv. inte så konstigt kanske när man själv har simmat nästan hälften av sitt liv. men nä, nästa helg rör jag mig nog mot simhallen för att ta mig en liten simtur :)

efter det blev det iallafall god mat på pizzerian. jag var däremot inte så sugen på pizza så jag tog två rätters middag istället. skagenröre toast till förrätt och plankstek till middag. helt sjukt gott. men hade så ont i magen mer än en timme efter. haha kunde knappt gå hem, fick typ håll direkt. helt sjukt :p men iaf, otroligt gott var det! jätte trevlig dag. humöret denna dag började på botten men nu mår jag faktikst mycket bättre. jag älskar min fina familj!


förrätt

varmrätt

efterrätt

HAHA nej jag skoja bara. mamma och lillebror mena jag ju såklart (;