haaluu

hej alla sötnosar!
har haft fullt upp idag. först skola, fick lite damp där ett tag på religionlektionen. ligger så mycket efter så det e helt sjukt.. men jag orkar inte tänka på det nu för då dras mitt grymma julhumör ner och det vill vi inte!

efter skolan mötte jag iaf upp mamma, fikade på tastys och hade det mys. skulle egentligen kolla efter julklapp till chrippa också men det får bli på torsdag istället. ingen jävla aning om vad jag ska köpa dock. några tips? julklapp till pojkvän? nej juste, mina läsare e ju så jävla tråkiga och aldrig kommenterar. HAHA! aja jag kommer nog på nått.

sen här hemma hare iaf varit fullt upp med tvättstuga och städning, ska fortsätta med det nu innan jag ska ner en sista gång i tvättstugan. sen ska jag möta älskling och sova där. PUSS!



btw så har jag världens bästaste syskon =)