senaste 4 dagarna

hej alla sötnosar!
FÖRLÅT för att jag inte har uppdaterat som jag lovade att jag skulle göra! men de senaste 4 dagarna har jag bott hos chrippa. har inte pallat uppdatera. men vi hade iaf en jätte mysig minijulafton i lördags. jag fick en jätte fin klocka av älsklingen som jag har kollat på jätte länge :) av hans käre mamma o syster fick jag två par örhängen, ett armband, ett presentkort på HM och en Christina Aguilera parfym. om jag blev glad! sen har vi kollat massa bra filmer, käkat onyttig mat och massa godis. tränat ishockey varje dag. yes you heard me, jag har tillochmed lärt mig skjuta slagskott! har fått låna chrippas gamla hockeyhandskar och hans brorsas hockeyklubba, så nu är det hårdträning tills jag e proffs. åkt o slipat skridskorna o grejer nu JÄVLAR är det seriöst. ska bli bättre än Sidney Crosby. haha (;

aja iallafall, ikväll bestämde jag mig för att följa med käre moder fader och broder till småland över nyår. så vi åker tidigt imorgon bitti och kommer hem på söndag. så någon uppdatering blir det nog inte förns då. TYVÄRR! men mycket bilder kommer tas så det är bara hålla ut tills jag kommer hem! ska iallafall till mammas bästavän anja och hennes familj. hon har 5 barn så jag kommer inte direkt vara ensam däruppe. alex och felix som är i min ålder, sen simon som är 19år, nadja som är två år yndre än mig och eric som är i edvins ålder :) så på kvällen blir det feeest! hoppas det blir ett lyckat nyår. men det kommer det säkert, även om jag skulle vilja pussa på älsklingen vid 12 slaget. men det får vänta tills jag kommer hem, då blir det massa pussar =) nu måste jag skynda och packa packa packa. PUSS!