senaste dagarna

hej alla sötnosar!
kom precis hem. tänkte berätta lite kort om de senaste dagarna.

fredag: praktik, gick bra. vi fikade med kladdkaka, grädde och hallon och sa hejdå till kerstin som ska flytta till dalarna. min typ chef, kommer sakna henne lite faktiskt.. buhu! hah. aja sen gick jag iaf hem till baby. vi hade jätte mysigt, gick till centrum och köpte godis och läsk och kollade film hela kvällen.
lördag: vaknade med älsklingen och låg och drog mig i sängen ett tag. sen gick jag ner till ishallen för chrippa och per skulle typ provträna hockey så det var nån match. efter det gick jag och chrippa hem till han igen, sen kom hans mamma hem, hon har varit i thailand i två veckor. så vi beställde pizza och kollade Narnia. sen kollade jag och chrippa på en fransk film som heter 22 bullets. den rekommenderar jag starkt!
söndag: chillade på dagen och kollade lite south park sen kom pappa och hämtade mig från chrippa och skjusade mig till kungsängen. gick hem till jennie och bakade chokladtårta för att överraska sara som fyllde år förra veckan. så vi åt chokladtårta sen kollade vi Teen mom och hade det mys.
idag: gick upp, det var jobbigt kan jag säga men kom upp iaf. gick bra. lämnade in sex uppgifter i datakunskapen och gjorde rätt så bra ifrån mig på svenska läxförhöret. sen på idrotten påminde jag min kära gympalärare Mats att han för ett tag sen lovade den som slutade röka en lunch. så han gav mig pengar och bad mig ta med mig Aqve och käka. så vi drog till centrum efter skolan och kollade affärer sen gick vi och käka pizza. satt och snackade hur länge som helst. myspys! tack söta Mats :)

aa, och nu kom jag typ precis hem. ska sova hos terese inatt så det blir ingen mer uppdatering ikväll. men imorn lovar jag. haha cred till den som pallade läsa allt. PUSS!



1 aqve:

skriven

sötmuuuumsan <3



vrf la du inte in bilden på dig? SNYGGO JU!