yeye

hej alla sötnosar!
NU TÄNKTE JAG UPPDATERA LITEGRANNA :)
julavslutning idag, konserten var inte den bästa MEN nu är det jullov. fucking underbart! dock har jag inte riktigt fått den här julkänslan ännu men den får väl lov att komma! åkte med älskling efter skolan och kolla julklappar, han hittade massa fina saker men jag däremot hade problem. hittade bara en julklapp till emelie så resten har jag kvar tills imorn. kul! menmen.. stressigt kommer det bli men innan julen är det alltid stress. så det är bara bita ihop och tänka på hur mysigt och fint allt kommer bli sen på självaste julafton! bara 2 dagar kvar nu. HELT SJUKT! och älskade mormor kommer kunna fira jul med oss också, hon får komma hem från sjukhuset sen kommer vi alla hjälpa henne. efter hon opererades kunde hon ju inte gå. stackars lilla mormor :/

nej nu måste jag fixa i mitt rum. allt ska vara SKINANDE rent här hemma till julen! PUSS!

1 aqve:

skriven

du e snygg min lilla sockerpulla, hehe!

jag vill också ha sånna där blåa ögon..!

3 Molle:

skriven

Svar: Tack! I Stan, i en butik som heter Rio. :) Fast jag köpte den på sommarn, så jag tror inte den finns kvar..

2 aqve

skriven

jag byyter gärna! men någon vacker dag kommer ja komma med blåa linser...just wait!