gårdagen\idag

hej alla sötnosar!
förlåt för dålig uppdatering, har inte varit hemma och inte haft tid och ork att skriva. men iaf. igår var jag med terese hanna och oliwia. snackade osv. efter ett tag gick hanna och då satte vi på en film som heter Aurore, ni bara måste se den. så jävla bra. så jävla hemsk. tror aldrig jag har gråtit så där mycket av en film, någonsin. en sann historia också. har aldrig känt ett sådant hat mot någon som styvmamman i filmen. om jag skulle möta henne vet jag fan inte vad jag hade gjort, jag hade nog dödat henne utan att blinka.



p.s syster som tipsade om denna film! så jag tipsar vidare, SE DEN!


men iallafall. idag har jag varit i skolan, jag och terese kom 40 minuter tidigare eftersom vi trodde att vi började nio. men vi fick lite sällskap så det var lugnt. dagen flöt på. blev utslängd från mattelektionen, kändes lite som källtorp haha men det ska inte upprepas igen.. nu sitter jag bara här och lyssnar på muuuusik och chillar. hoppas det blir god mat idag, hungrar ihjäl. sen äre träning också, wiiiiiho! PUSS
1 Storasyster:

skriven

och vem tipsade om den? Jaaaaag!