min dag på praktiken

hej alla sötnosar!
har precis kommit hem från praktiken. måste säga att idag var hundra gånger roligare än igår. tiden går så långsamt när man inte har nått att göra. början av dagen var lite lame men framåt eftermiddagen började allt rulla på, så som det brukar vara. har även raggat upp så jag kommer få skjus hem varje dag :) otroligt nice, almin heter han, jobbar på övreplan, fick några sysslor av honom idag och snackade lite, han bodde tydligen också i kallhäll o sa att jag kunde åka hem med honom. skönt som fan eftersom horbussarna i barkarby kommer lite som dom vill.

nu ska jag iaf chilla ett tag, bara lyssna på musik och så. sen blire pappas underbart goda pannbiffar. grymt gott även fast jag inte äter pasta till. sen ska jag iaf rulla mot terese. vi ska snacka, försöka få in lite plugg också. PUSS!