praktik och snicksnack

hej alla sötnosar!
e på galet bra humör, ingenaning om varför, kanske för att jag lyssnar på Ridin solo med jason derulo som får mig att må typ galet bra? de e nått speciellt med denna låt. haha.

gick iallafall bra på praktiken, även fast jag var galet trött och kom försent. juste, haha karin söta mentor kom förbi och ''skuggade'' mig i en halvtimme för att se vad jag fick göra och hur det gick oså. visade henne blandannat lagret och försökte visa henne en otroligt snygg kille som jobbar på Mio, haha vi sprang runt och spionerade men fick inte syn på honom, så jag ska försöka få en bild på honom och visa karin sen, hah.

nu ska jag lyssna på musik tills maten e klar. jag e galet hungrig, har varken ätit frukost eller lunch idag. tacos bjuds de på, mums! sen ska jag iaf träffa bästissss. PUSS