förlåt

nej nu känner jag att jag har uppdaterat väldigt buttert och tråkigt de senaste inläggen. ska bättra mig från och med nu!

måste bara få skryta lite för er här i bloggen. eller nej jag tänker inte kalla det för att skryta. mer för att ''ge mig själv beröm'' vilket inte hör till vardagen. jag fick full pott på mitt matteprov! förstår ni? inte ett enda fel, på mitt matteprov, matte?! det är helt sjukt. men fan va bra ändå :) lite stolt måste jag ju erkänna att jag är.

rullade även in lite nya kommentarer idag vilket visar att det iallafall är några som läser min blogg, vilket är lite skojsigt :)

nu ska jag iaf sitta här och försöka komma på nått skojsigt man kan göra, en fredag\hemmakväll som denna. PUSS!

P.S kommer sakna finaste tess&hanna denna helg :/
men jag och oliwia ska se till att ha det kul utan er ;)