hemsk morgon

hej alla sötnosar!
sitter i skolan nu, försov mig imorse och missade mina två första lektioner, lärare ringde hem, mamma och pappa var galna. ingen bra morgon med andra ord. men nu e jag här iaf, ska göra handelprov om 5min och håller tummarna på godkänt! PUSS
1 aqve:

skriven

hej gumman!



gud va längesen, vet inte hur jag kom in på din blogg, tvungen att lämna en kommentar iallafall!



går du handel?;o förvånad jag blev. de gör jag också!

puss

3 aqve:

skriven

svar: ja verkligen...jag tog typ den för att de va lite plugg och mycket praktik, är inte en sånn människa som kan sitta och anteckna hur länge som helst, vill hellre liksom göra grejer än att bara sitta still! men du trivs och det går bra eller ?:)

puss

2 aqve

skriven

svar: ja gud va längesen!



haha jasså, gud va läskigt att jag skriver till dig samma dag du kollade min blogg, :D jasså, vart ligger den skolan du går i då?:) jorå, de är nice på handels, inte så mycket plugg därför jag valde den typ!



ta hand om dig! puss