japp

satan i gatan vad förbannad jag blir. skulle precis publicera inlägget jag skrev klart men såklart fuckar min cpburk upp sig och startar om allt. så hela min text försvann. man blir ju lack!

idag har jag iaf varit med bästis. snackade och kollade lite tv. direkt efter det var det dags för tvättstugan. jag tycker inte om tvättstugan. sen var det middagsdags och det serverades pappas köttfärssås. ojojoj va god den var! helt stört. sen var det dags att gå ner i tvättstugan igen. tur att man får sällskap av mimmi iaf. annars hade jag ju dött av tråkigheten. mimmi gör mig glad. tur det, eftersom hon e min syster och jag tvingas dras med henne lite då och då.

nu sitter jag iaf och lyssnar på underbar musik, undrar fort vafan jag skulle göra utan den. ett liv utan musik? näääe du, det skulle inte riktigt funka. snart dags att gå ner en sista gång i tvättstugan också, tror inte riktigt att tanten där nere e glad på oss som har dragit över lite på hennes tvätt tid. vi e ju sega, så e det bara. ibland önskar jag att jag tyckte om te. för det låter så mysigt att sitta under en filt med en varm kopp te. vet inte varför men det låter mysigt bara. och varm choklad går ju fetbort. så mycket socker och skit, och jag e ju nyttig nu så nixpix. får väl ta ett stort glas iskallt vatten. det e ju också gott.. ibland iaf. PUSS


du och jag mimmi :) som emil och alfred säger