min helg

hej alla sötnosar!
igår började jag kvällen med att fira tove gumman som fyller 17år imorn, vi åkte dit familjen, sjöng och umgicks med folket som var där. hon fick ett par jätte söta trosor, ett par vantar och en gråhalsduk. efter ett tag började jag och emelie traska hemåt. vi skulle åt olika håll, jag skulle hem till terese där hon hanna oliwia och julia redan befann sig, efter ett tag kom jesper kalle och danne. helsköna killar från örebro, vi satt och snacka, lyssna på musik och körde jag har aldrig. ett tag senare kom det lite mer folk. hade det jätte trevligt. sov dock inte en blund på hela natten utan somnade istället med terese brevid mig imorse klockan elva, sov i tre timmar så jag e heeeeelt död. nån som kommer sova gott inatt e ju iaf garanterat jag.

och imorn börjar praktiken, jag dör! jag vill verkligen inte, jag orkar inte, jag känner ingen alls lust för att börja praktisera. iaf inte förtillfället. ska praktisera på MIO i barkarby, hoppas jag får en bra handledare och bra "jobbarkompisar" och inga jävla bitterfittor. men det löser sig. PUSS!