min roliga torsdag

hej alla sötnosar!
jag har ont i huvet för att jag har skrattat så mycket idag. började med skolan, försov mig men som tur var fick man skjus av pappa. bara en lektion så de va nice. efter skolan gick jag och terese hem till henne, kolla tv och la oss och vila i sängen, skit skönt! sen kom marie och camilla, sen droppa hanna in också. vi kollade one tree hill sen is she really going out with him? haha de programmet e ju rolig, samma visa varje fuckiing gång. sen gick jag hem och åt, sen kom terese och oliwia. vi sjöng lite singstar, lyssna musik, pratade och kolla mina gamla dagböcker ASGARV! hahaha fyfan va pinsam man va asså helt stört. när dom gick umgicks jag med älskade syster, vi läste gamla Vänner böcker, kommer ni ihåg dom? när alla ens kompisar fick skriva typ intressen, favorit film osv. haha fyfan va kuuuuuuuul de va. fan länge sen ja garva sådär mycket. helt stört. men nu känns det som jag bara skriver och skriver så därför avrundar jag här.

nu ska jag sätta på lite bra musik och lyssna på :) PUSS!