positiv som fan

nu sitter jag hemma och typ ruttnar. fan att jag måste vara hemma elva. livet suger hårt just nu. på riktigt, inte bara lite heller. känner bara för att dra läppen över huvet och svälja det.

men igår hade jag riktigt kul iaf. hände ganska mycket. dansade med dan ekborg, ni vet han som e med i tomten e far till alla barnen, den här sköna gubben med lite krulligt hår som i filmen e lite smått rasistisk och dräggig. haha han dansa man med. han hade en egen stil på sin dans, lite rolig var den tyckte jag allt. vart en händelserik kväll\natt iaf. droppa in hos terese nångång vid fyra och däckade direkt.

och idag har jag bara chillat med terese och hanna. här hemma har man ju inte direkt haft det roltigt om man säger så. klarar inte av att bli utskälld, blir bara så jävla förbannad för att folk tror att dom har rätt hela fucking tiden. men saker e som det e, och om det fortsätter såhär vet jag fan inte vad jag gör.

men nu ska jag typ sätta på en bra låt, gå till kylskåpet och kolla om det finns nått nyttigt att äta, det finns det säkert inte. fan sug hårt på det här asså. nu ska jag dra. PUSS