praktik och betygssnack

hej alla sötnosar!
nu har jag precis ätit en tallrik med fil& special k. så min mage e glad. skoldagen var rätt så chill, bortsätt från allt tjat om vad man får och inte får göra på praktiken. jag menar daaaah, vi fattar väl att man inte ska komma sent, inte skolka eller sitta i ett hörn och inte göra ett skit? sen vare betygssnack. jag fick nöja mig med ett G i turism, har inte direkt presterat för högre betyg heller, så jag får helt enkelt satsa på högre denna termin, för jag kan om jag vill, är bara otroligt skoltrött av mig. nu ska ja bara ta det chill sen möta lillebror vid ankdammen. jag älskar dig plutten! sen blire hem och äta god middag, förhoppningsvis, emelie som ska laga den så då vet man ju aldrig (; nejdå gumman, driver med dig... PUSS!


look 4 today