saker jag vill göra

1. åka utomlands
bara slippa detta iskalla snö sliskiga skit vädret. ligga på stranden med en läsk i handen, lyssna på musik & gå ner och svalka sig i havet. vem tackar nej liksom? inte jag!


2. gå ut och umgås
blir alltid helt knasig när jag sitter inne för länge. och nu har jag inte varit ute sen i förregår. så gå ut och umgås är något jag väldigt gärna skulle vilja göra!


3. shoppa, shoppa, shoppa
en ny fullproppad garderob skulle inte sitta helt fel!


4. festa
på denna punkt behöver jag inte ens skriva nån förklaring.


5. färga håret
till vilken färg vet jag inte riktigt? kanske blonda slingor, ljusbrunt, eller varför inte blont igen? jag e hopplös jag vet.. men man vill på nått sätt alltid uppdatera sig liksom.
1 rara sara heheh:

skriven

du är SKIIITfin i blont elise.. :) i mörkt också!

2 Anonym

skriven

åh thanku sara rara! :)